نحوه تغییر اشتراک در Spotify

نحوه تغییر اشتراک در Spotify

توسط : تیم محتوا
1,492

هنگامی که Spotify در سال 2008 عرضه شد، نحوه گوش دادن مردم به موسیقی را کاملاً تغییر داد. بیش از 80 میلیون آهنگ، از جمله بیش از 4 میلیون پادکست، برای مدیریت و اشتراک‌گذاری رایگان در دسترس هستند. حتی اگر Spotify برای استفاده رایگان باشد، چند گزینه اشتراک نیز وجود دارد که امکان دسترسی به پخش موسیقی بدون آگهی، پرش های نامحدود و پخش آفلاین را برای شما فراهم می کند. اگر اکانت اسپاتیفای دارید و می خواهید آن را ارتقا دهید، در اینجا به شما نحوه تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم را آورده ایم.

نحوه تغییر اشتراک در  Spotify

Spotify  یکی از شناخته شده ترین سرویس های پخش موسیقی است. با بیش از 422 میلیون کاربر در سراسر جهان، اسپاتیفای دارای کاربرانی در برنامه های اشتراک مختلف است، بسیاری از آنها از Spotify رایگان راضی هستند.

اما اگر می خواهید از تبلیغات مزاحم خلاص شوید یا یک عضو جدید به حساب خود اضافه کنید، شاید زمان آن رسیده است که به تغییر اشتراک Spotify خود فکر کنید. در اینجا نحوه تغییر اشتراک در Spotify را دقیقاً به شما نشان می دهیم.

قبل از اینکه به Spotify Premium ارتقا دهید، مهم است که گزینه های خود را در نظر بگیرید. نقطه ضعف بزرگ Spotify در مقایسه با رقبایی مانند Tidal و Apple Music این است که نمی‌توانید حساب خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. بنابراین پرداخت برای یک حساب Spotify می تواند در نهایت نسبت به سایر گزینه ها گران تر باشد.

نحوه تغییر اشتراک در  Spotify

Spotify Premium چیست؟

یک حساب Premium در Spotify دارای مزایای بسیاری است! بنابراین اگر تصمیم دارید تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم را انجام دهید، این مطلب را مطالعه کنید. اشتراک Spotify Premium نسخه پولی Spotify است. 

این به شما امکان می دهد به موسیقی نامحدود و بدون آگهی گوش دهید. شما می توانید از میان کتابخانه‌ای با بیش از 82 میلیون آهنگ، فهرست‌های پخش بی‌شماری، ایستگاه‌های رادیویی و پادکست‌های جذاب انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت Kaiber AI

 Spotify Premium  به شما امکان می دهد به هر آهنگی که دوست دارید گوش دهید و حتی به موسیقی آفلاین گوش دهید. پخش جریانی آفلاین با استفاده از دسکتاپ یا برنامه های تلفن همراه در دسترس است، بنابراین می توانید موسیقی خود را در هر کجا که هستید گوش دهید.

ضمن آنکه این امکان را دارید تا لیست پخش ایجاد کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا افراد مشهور و نوازندگان را دنبال کنید تا لیست های پخش مورد علاقه خود را ببینید. اگر برای تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم اقدام کنید درخواهید یافت که Spotify  بهترین تجربه شنیداری اجتماعی است و به شما کمک می کند موسیقی جدید را کشف کنید و به راحتی به موسیقی ذخیره شده گوش دهید.

نحوه تغییر اشتراک در  Spotify

هزینه اکانت اسپاتیفای چقدر است؟

Spotify  را از ارائه دهنده اینترنت خود دانلود کنید و برای یک ماه طرح خانواده 15.99 دلار بپردازید. برای پرداخت این مبلغ می توانید از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید. Spotify  تعدادی طرح برتر ارائه می دهد که ویژگی های یکسانی را ارائه می دهند. تنها تفاوت، تعداد حساب هایی است که می توانند به طرح بالاتر و ویژه دسترسی داشته باشند:

•    طرح Spotify Individual Premium ماهانه 9.99 دلار هزینه دارد و به یک حساب امکان دسترسی به Premium را می دهد.

•    طرح Duo  در ماه 12.99 دلار هزینه دارد و به دو حساب پریمیوم زیر یک سقف اجازه می دهد تا به این طرح دسترسی داشته باشند.

•    هزینه طرح خانواده 15.99 دلار در ماه است و به شش حساب زیر یک سقف اجازه دسترسی به Spotify Premium  را می دهد. این طرح همچنین گزینه ای برای حساب های کودکان با کنترل والدین ارائه ارائه خواهد کرد.

•    هزینه طرح دانشجویی 4.99 دلار در ماه است و به شما امکان دسترسی به Hulu را نیز می دهد. فقط دانشجویان مؤسسات آموزش عالی واجد شرایط می توانند این طرح را انتخاب کنند.

نحوه تغییر اشتراک در  Spotify

چگونه می توانید اشتراک Spotify خود را تغییر دهید؟

برای تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم به صفحه حساب خود بروید و اشتراک Premium خود را تغییر دهید. برای اینکار، باید از وب سایت Spotify در مرورگر اینترنت یا مرورگر تلفن همراه استفاده کنید. برای تغییر طرح به سادگی:

•    صفحه حساب Spotify را باز کنید و وارد شوید.

•    روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه account را برگزینید.

•    پس از بررسی کلی حساب خود، به پایین بروید تا قسمتی را با عنوان طرح خود پیدا کنید.

•    برای تغییر طرح Spotify روی دکمه تغییر طرح کلیک کنید.

•    شما به صفحه ای خریداری هدایت می شوید که به شما امکان می دهد تمام برنامه های پرداخت Spotify موجود را مرور کنید.

•    طرح جدیدی را که می‌خواهید در آن مشترک شوید انتخاب کنید یا اگر می‌خواهید به طرح رایگان بازگردید، روی لغو Premium کلیک کنید.

در نهایت، برای تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم، تأیید کنید که می خواهید برنامه را تغییر دهید. در تاریخ صورت‌حساب بعدی، از شما خواسته می‌شود که هزینه‌های اشتراک جدید خود را بپردازید و بتوانید به طرح جدید خود دسترسی داشته باشید.

نحوه تغییر اشتراک در  Spotify

نحوه تغییر روش پرداخت

روش پرداخت خود را در Spotify تغییر دهید و هرگز تاریخ پرداخت را فراموش نکنید! هنگامی که طرح مورد نظر خود را در اسپاتیفای انتخاب کردید، در کنار اطلاعات پرداخت خود، گزینه update را انتخاب کنید. روش پرداخت جدید خود را برگزینید و جزئیات صحیح را وارد نمایید.

در تاریخ صورتحساب بعدی، از روش پرداخت جدید شما برای پرداخت هزینه اشتراک استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ راهی برای تغییر تاریخ صورتحساب شما وجود ندارد. با این حال، اگر تاریخ صورت‌حساب شما در تاریخ مناسبی نیست، همیشه می‌توانید به‌طور موقت Spotify را لغو کنید و از یک طرح رایگان استفاده کنید، سپس طرح Premium خود را در تاریخ مناسب‌تر راه‌اندازی مجدد کنید.

چگونه در خدمات پخش موسیقی خود صرفه جویی کنیم؟

با تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم، این امکان را دارید تا در خدمات پخش موسیقی خود صرفه جویی کنید. یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه سرویس، اشتراک گذاری حساب خود است. با گزینه‌هایی مانند غربالگری یا گوش دادن همزمان در بسیاری از اشتراک‌ها، این بدان معناست که می‌توانید بدون از دست دادن هیچ یک از امتیازات اشتراک پولی، به این سرویس دسترسی داشته باشید.

متأسفانه در حال حاضر، Spotify فقط به کاربران Spotify که زیر یک سقف زندگی می کنند اجازه می دهد تا حساب های خود را به اشتراک بگذارند. هنگام ثبت نام برای یک طرح مشترک، از شما می خواهند این را تأیید کنید. بنابراین اشتراک‌گذاری حساب تنها در صورتی کار می‌کند که شما نیز اشتراک‌گذاری خانه را انجام دهید.

با این حال، بسیاری از رقبای Spotify، به حساب‌های اشتراکی اجازه می‌دهند در حالی که بسیاری از ویژگی‌های مشابه را ارائه می‌دهند. 

پیشنهاد مطالعه:7صرافی رمزنگاری با کمترین کارمزد

آیا می توانید 2 حساب Spotify در یک ایمیل داشته باشید؟

حتی با تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم نمی توانید دو حساب Spotify در یک ایمیل داشته باشید. اگر یک حساب جیمیل دارید، از نوع @googlemail.com برای باز کردن حساب دوم از آن استفاده کنید، زیرا نمی‌توانید با همان آدرس ایمیل این کار را انجام دهید. صندوق ورودی هر دو حساب ایمیل یکسان خواهد بود.

Spotify دارای ویژگی جدید Duo Plan است. زوج هایی که یک خانه مشترک با Spotify دارند، اکنون می توانند یک اشتراک را بین دو حساب به اشتراک بگذارند. طرح Spotify Premium Duo اساساً یک طرح خانوادگی دو نفره است که نام آن برای نشان دادن تعداد کاربران تغییر یافته است. 

با استفاده از این سرویس، دو نفر می توانند هر کدام یک حساب جداگانه با 13 دلار در ماه داشته باشند که نیازی به الگوریتم توصیه برای پیشنهاد اشتباه موسیقی بر اساس ترجیحات دو کاربر را از بین می برد.

استفاده از امکانات اسپاتیفای

اگر می‌خواهید به ویژگی‌های موسیقی انحصاری Spotify Premium مانند کیفیت صدای بهتر و تجربه گوش دادن موسیقی بر اساس تقاضا، آفلاین و بدون آگهی دسترسی داشته باشید. در این صورت باید به نسخه پولی ارتقا دهید و برای تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم اقدام کنید.

اگر در حال حاضر اشتراک ممتاز دارید و این معاملات را از دست داده اید، همیشه می توانید طرح خود را در صفحه حساب Spotify تغییر دهید. این سرویس در اکثر دستگاه‌ها، از جمله رایانه‌های دارای ویندوز، macOS، و لینوکس، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های iOS و Android و لوازم خانگی هوشمند مانند Amazon Echo و خط محصولات Google Nest قابل دسترسی است.

جمع بندی

با 433 میلیون کاربر، از جمله 188 میلیون مشتری، در 183 منطقه، Spotify  در حال حاضر پرکاربردترین سرویس اشتراک پخش صوتی در جهان است. اگر دانشجو هستید و مدارک لازم را دارید، می توانید از طرح دانشجویی، گزینه Duo با دوست یا هم اتاقی یا گزینه Family برای کل خانه خود استفاده کنید. تغییر اشتراک اسپاتیفای به پریمیوم یک انتخاب عالی برای دسترسی کامل به اسپاتیفای است.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد